Pagina's

woensdag 12 maart 2014

Vakantie @ the farm.



Ongelofeloos! Mijn rijdend nest staat dus al een week in de kleine Volvo shop daar in Victoriaville QC. Ze ontbreken er blijkbaar nog steeds enkele onderdelen om de boel opnieuw baanvaardig te krijgen. “Bel morgennamiddag nog eens terug” hoor ik nu al drie dagen op rij…





De honden en paarden hebben alvast geen probleem met mijn aanwezigheid hier @ the farm, wel in tegendeel. Enkel probeer ik om gastvrouw Nancy niet teveel voor de voeten te lopen.
In tussentijd ook een en ander kunnen regelen met het consulaat, en mijn Medicare aangepast aan de vernieuwde werkvergunning. De Day & Ross Groepsverzekeringspolis kan eindelijk eens rustig doorgenomen worden net als de aanbiedingen van enkele plaatselijke boekhouders (lees: tax professionals) waarvan er binnenkort eentje mijn belastingsaangifte mag opstellen.





Vandaag bleef het overdag zonnig met een temperatuur enkele graden boven het vriespunt. Een tweetal uren terug begon het dan lichtjes te regenen en nu de zon onder is zakt het kwik naar 0 graden. Als al de weersvoorspellingen kloppen krijgen we hier vannacht en morgen nog een -laatste??- sneeuwstorm te verwerken!
Na komend weekend zou de lente haar intrede serieus gaan voorbereiden.


Ik ben benieuwd…