Pagina's

maandag 17 maart 2014

Happy Saint Patricks Day!


Alles en iedereen hier in't groen voor deze Ierse feestdag!?
Behalve de natuur want het is nog bitter koud, met een gevoelstemperatuur van - 28 graden (door de hevige wind). Wel al enige dagen zonnig en overwegend droog geweest in the Maritimes en in die ruime Volvo cabine is het zowiezo genieten.

Campinggevoel, voor...
...en na.

Ben dus twee dagen on the road geweest met #233565 en da's niet verkeerd. De stuurpost is dezelfde als in mijn rijdend nest maar het woon- en slaapgedeelte is een pak groter. Je moet niet bij Cirque du Soleil gewerkt hebben om in de bovenste hangmat te geraken, nee, er is een heuse ladder naartoe en dit bovenbed heeft zelfs een echte matras. Kasten, schuiven, verlichting en frigo zijn hier ook een pak beter geregeld!


Zondag, op de terugrit naar de MTN yard kreeg ik van Luc (onderweegs van Winnipeg naar huis) te horen dat driver Valere op een vlucht zat, onderweg naar Moncton. Surprise... er ligt hier nog sneeuw en da's dus zeker niet om te komen bollen, LoL.
Heb de vakantieganger opgepikt en @ the farm gedropt. Bijpraten en zuiderse prentjes kijken, tot een telefoontje van Central Dispatch hier een eind aan maakt. Ze hebben mij dringend nodig, en wel overal te gelijk. Alleen, Bjorn wil dat ik in Victoriaville QC geraak om eindelijk weer met #233084 aan de slag te gaan.

Intussen wacht ik dus geduldig groen lachend in onze Mocton yard op een truck welke mij liftend via Hartland NB richting Montreal QC kan voeren. Hopelijk raakt de factuur betaald en is Black Volvet tegen die tijd vrij gegeven. Zoniet wordt het opnieuw een hotelkamer...