Pagina's

donderdag 20 december 2012

Opleiding 2

Vanmorgen even mogen spelen met  "ride 2340" die me naar Hartland heeft gebracht.


Rond de middag van trekker gewisseld.


En met deze euh klassieker heb ik gedurende 3 uur m'n pre-trip mogen oefenen.

De planning voor de kerstdagen krijgt ook stilaan een andere vorm. Ik kan tijdens het komend weekend blijkbaar een mentortrip naar de States meepikken met Luc. Tegen donderdag word ik weer in Hartland en Woodstock verwacht want de 31ste mag ik m'n praktijktesten gaan afleggen in Sussex, NB.
De boss heeft me een nieuw -en voor hem betaalbaar- onderkomen gevonden in het centrum van Woodstock. We leven hier naar het schijnt met 8 Europese chauffeurs samen in een groooot huis (ben momenteel alleen want d'anderen zijn voor lange tijd on the road...).



Allez vooruit, ik ga mijne "pre-trip" instuderen want zo met al die papieren in en rond dat gespan lopen lijkt nergens op...
;-@


* als je huis je belangrijkste bezit vormt is het je gevangenis *