Pagina's

donderdag 18 september 2014

Nieuw ! Nuevo ! Nuut ! Nouveau ! New !



Transcanada Hwy north bound NB

De nieuwste herfstcollectie is binnen (of eerder buiten). De natuur kleurt stilaan prachtig warm oranje rood. De voorloper van de Indian Summer, zeg maar.


Transcanada Hwy south bound NB


Tijdens de voorbije winter waren de meeste Diesel Exhaust Fluid pompen dikwijls bevroren en kon er onderweg dus vaak geen DEF getankt worden. Bij Pilot en Flying J hebben ze hun combinatiepompen alvast een winterjas aangemeten. Ik ben benieuwd...




Hoe lang nog wachten, op de nieuwe Van van GM? Lang na Nissan, Mercedes en Fiat heeft Ford hier eindelijk zijn nieuwste Transit gelanceerd.

2015 Transit

Had al enkele keren een blog-bezoeker van Toronto opgemerkt (rechts naast mijn vertelselkes), telkens Luc, Erik of John daar mijlen ver uit de buurt waren en nu blijkt dat dit om maatje Valere zou gaan. Raar allemaal! Zou die misschien van uit het verre westen over komen om zijn taaie vel door Thaise masseuses onder handen te laten nemen (na even mijn blog doorgenomen te hebben)?
Ik kan me best voorstellen dat je daar "als nieuw" weer buiten stapt!



Niet veel goed economisch nieuws uit New Brunswick. Omzeggens geen industrie en enkel kleine of middelgrote bedrijven welke opstarten terwijl grote bedrijven de streek verlaten. Jongeren die treffelijk willen verdienen zijn al lang naar het westen vertrokken. Na Vancouver en Winnipeg is Calgary momenteel heel erg in trek. Vooral de ouderen blijven over (Old Brunswick?) en die brengen nog maar weinig geld in't laatje (lees : belastingen). Ben benieuwd wat de politiekers binnenkort uit hun hoed gaan toveren?


Hartland, NB


Van uit Schotland is er op dit eigenste moment nog geen nieuws betreffende hun referendum over de onafhankelijkheid. Of kan er iemand een tipje van de kilt oplichten?


Dit alles, om te melden dat de prentjes zijn gemaakt met de nieuwste G3 van LG. Mijn Samsung is letterlijk KAPOT gevallen...