Pagina's

maandag 8 september 2014

Laredo - Montreal, the end.


Toronto uit, voor de zon opkomt...

Vorige vrijdag 14u in Laredo TX trailer aangepikt en vandaag maandag 14u en 3560 Km noordelijk, in Lachine QC gedropt.
Ben dus terug in het land met 's werelds grootste muskieten populatie!
Gisteren via Motor City (= Detroit, MI), de brug over en binnen, na eerst US Border Control een bezoekje te brengen om mijn transitdocumenten van de nodige stempels te voorzien.

Onder de Ambassador Bridge @ customs.
Heel opmerkelijke zaken genoteerd op de terugweg :
- Veel tweedehands trucks & cars op transport naar Mexico;
- Het groot aantal wagens, RV's en trucks met bandenpech langs de snelwegen;
- Hoe verder noordelijk van Dallas TX weg, hoe meer variatie in kleuren en gewassen;
- Per staat waar ik door reed zakte de temperatuur gezwind met vijf graden Celcius;

Net buiten Laredo, eerste controle...


Onderweg richting Memphis TN

Stopte naast me, om foto's te maken van mijn knappe verschijning??




















Sta welgeteld een dag te vroeg op onze MTL yard en ze hebben momenteel geen vracht oost- west of zuidwaarts voor me. Afwachten dus... In elk geval, ik wil eerst "over huis" om warm ondergoed en winterbanden want vanmorgen werd de eerste 5 cm sneeuw voorspeld, voor omgeving Calgary!!

Misty mornin' on Hwy 401 E.