Pagina's

dinsdag 2 september 2014

Laredo part 2


Van buiten...

naar binnen...

Ijzig koud in de Drivers Lounge en broeiend heet (43C) in Texas.
Tijdens het wassen aan de praat geraakt met een slecht betaalde lady trucker (.22/Mi) welke hier op vracht wacht om aansluitend haar truck te gaan droppen in Oklahoma City en gelijk op te stappen. Haar team-partner deed dit vorige week al. Ik stel haar uiteindelijk voor om te trouwen, een win win situatie, zeg maar. Zij kan opnieuw team rijden en ik kan in de VS aan de slag. Niet dus... Madame heeft nogal wat familie in de buurt van Hamilton ON wonen en wil van daaruit ergens aan het werk, over en weer naar Texas. Pfffff...

Wasplaats.

Vroeger was het allemaal veel eenvoudiger! Je stak daar ergens een vuurspuwende draak dood en als beloning kreeg je des Konings mooiste dochter kadoo. Begin daar nu maar eens aan, met GAIA en andere dierenrechtenorganisaties in de buurt.

Speelplaats.

Intussen van mijn FSS vernomen dat het tijdstip om te leveren naar morgenmiddag verplaatst werd. Op die manier kan ik mijn reset hier, onder een onverbiddelijk stralende zon compleet maken. Pfffff, lang leve the Maritimes, LoL!!

Rustplaats.
Als dat e-log geen andere verrassing in petto heeft voor mij ben ik over exact tien uren opnieuw on the road.


Een en ander fraais passeert de revue.
De rest volgt later...