Pagina's

woensdag 27 maart 2013

Come Back




Was feitelijk mijn come back aan’t voorbereiden (lees: Party @ Zaal Marina in Beugoem) maar een come back zonder La Esterella is geen echte Come Back. Jammer maar helaas...




Volgende week nog eens een toertje richting the States en dan mag mijn rijdend nest een 10-tal dagen rusten, in de Day & Ross yard in Brampton, dicht bij de luchthaven. Ik vlieg naar land B en ga me vermoedelijk al die tijd gaan opwarmen in de Halse Thermen. Als ge mij zoekt...

Halle en New York hebben trouwens iets gemeen! Telkens ik bij een rit van Noord naar Zuid langs the Big Apple passeer springt de grote busstelplaats net voor the Bronx in ‘t oog (vergelijkbaar met die in Leuven). Van dit punt af begint de stress en veelal ook de file want het meeste verkeer wil klaarblijkelijk -net als ik- over de George Washington Bridge, verder naar het Zuiden en het Westen. Heb al gemerkt dat sommige gelede bussen daar met blauwe knipperlichten rond rijden! ‘t Zou nog eens iets zijn voor mijn collega’s. Ben trouwens heeeel kurieus of de verkeerssituatie in Halle al verbeterd is (vooral de donderdag / marktdag). De vraag stellen is ze beantwoorden...

Lekke band? Waar ??



Vooruit met die geit! Heb gisteren opnieuw een 30.000 Km onderhoud laten doen @ Brians Shop en dadelijk ook een slecht afslijtende -nieuwe- achterband laten vervangen (Lees ‘t vertelselke van na die klapband).
Master Luke was toevallig ook in Hartland met zijn nieuwste trekker en nadat zijn satellitontvanger/blackbox en decals geplaatst waren heb ik er zelf een eind kunnen mee bollen. Zalig en knap machien met een interieur als uit een dure luxewagen!
Terwijl ik in de sauna of met mijn tenen tussen de Garra Rufa visjes zal zitten komt Luc’s nieuwe -Vlaamse- chauffeur recht van uit z’n Cubaanse vakantiebestemming om in deze Volvo start te gaan. Er zijn ergere dingen in het leven...    ;-)

Ben vanmorgen voor 't eerst eens een spookrijder tegen gekomen! Rare kwieten hebben ze hier dus ook. ;-@
Waar de provincie New Brunswick nog in uitblinkt : de meeste bomem (vooral naaldbomen dan); veelal berg omhoog en berg omlaag; de meeste mist en regen; 's werelds grootste hoogte verschil tussen eb en vloed;...







Vandaag is het verschil tussen gisteren en morgen.