Pagina's

vrijdag 15 maart 2013

Statistieken?


Vanmorgen gelost in Leamington, te tomatenhoofdstad van Canada, bij Heinz (levert hier en daar ketchup en al). Vorige nacht -en de nacht is hier nog zo donker als een nacht hoort te zijn- vroeg ik me al af wat al die rode rustig synchroon knipperende lichten waren, overal rondom de highway (Overmaatse tomatenplanten? Landingsplaats voor UFO's?) tot ik dan in klaarlichte dag al die windturbines zag draaien. Nog nooit eerder zoveel tientallen windmolens bij mekaar gezien. (Dat moet nogal eens wat kosten om die zo allemaal te doen draaien zeker!?!? LoL)

Maar goed, ik denk zo, aan die opsommingen van laad- en losadressen en tijdstippen heeft niemand iets en statistieken maken de euh vertelselkes alleen maar saaier en mijn Blog dus ook minder aantrekkelijk. Dat het telkens weer gaat sneeuwen wanneer ik Brampton binnen rij weet onderhand iedereen al wel. Zal dus eens een ander concept moeten gaan liggen lopen verzinnen. Iets spannends zeker??
Jammer maar daarvoor zitte bij mij niet aan 't juiste adres. Ik ben hier gewoon komen werken. Een avontuur op zich...

Zonnige groenten (= tomaten) van uit een groezelige Husky Trickstop bij de Amerikaanse grens (Detroit).
Master Luke die wordt ondertussen opgehouden door het noodweer,  vlakbij Thunder Bay,  een pak noordelijker in ditzelfde Ontario.

Geniet van het weekend!