Pagina's

donderdag 4 april 2013

Aprilse grillen.


1 april.
Via mijn satelliet meldt dispatching "extreme winter conditions" en geblokkeerde wegen zowat halverwege Thunder Bay en North Bay, in Ontario. Ik sta op dat eigenste ogenblik een stuk zuidelijker, om te lossen in Syracuse, New York. Onderweg doorheen Quebec naar hier werd het zelfs een zonnige 13 graden warm.
's Nachts is en blijft het berekoud, vooral nu mijn TriPac APU weer eens de geest gegeven heeft.

Het is wel duidelijk dat dooiwater voorlopig alleen afgevoerd kan worden via greppels en kanalen...

Diep bevroren ondergrond...


Vorige maand 21.917 Km bij elkaar gebold. Weer niet slecht gereden!

4 april.
Vandaag nog wat in de "Toronto area" proberen te werken, mijne was en plas doen en van 't weekend ben ik weer even in Halle en omgeving.

Nu het hier en daar toch stilaan lente wordt en de sneeuw niet meer te genieten valt worden quads en andere moddermonsters aangevoerd om zich mee uit te leven.... Big boys and their toys...
Net als bij de tracks voor snowmobiles kruisen hun paden menig maal de highways. Anderszijds zijn zij hier niet toegelaten op de openbare weg.
Wel toegelaten op de meeste snelwegen zijn fietsers! Spannend hoor...
De voorbije maanden kwam ik onderweg minstens 2 lifters per week tegen. Nu zijn er dat al 2 per dag!


Geniet van het komend weekend en hou vooral de hemel in't oog want ik kom van boven binnen vallen!