Pagina's

maandag 3 november 2014

It's coming...




De eerste storm is een feit, in New Brunswick. Hevige regen veranderde in sneeuw en die bleef op sommige plaatsen wel 20 cm dik liggen, met alle nare gevolgen van dien (vergelijk het met de Belgische winterpret). Het voltallige sneeuwruimend volkje zat zondagmiddag vermoedelijk voor TV naar sport te kijken en zodoende kwam Black Volvet -net als vele andere- eastbound tussen Hartland en hoofdstad Fredericton vast te staan. Omdat we nu ook van zomer- naar wintertijd zijn overgeschakeld geraakte ik pas laat na donker thuis.
Een nieuwe winter zit er aan te komen !

Net voor de sneeuw..

Was intussen alweer achtien dagen on the road en mijn Travel Agency deed goed haar best om mij druk bezig te houden, in en om The Maritimes. Goed 22.600 Km of 14,046 Mi heb ik de voorbije maand bij mekaar gebold. Bjorn the boss en mezelf zijn kontent en vooral in blijde verwachting van de nieuwe truck!
Straks nog even naar de zaak om Black Volvet treffelijk nieuw schoeisel aan te meten. Met dit weer en met 560.000 Km zijn de drives dringend aan vervanging toe.
Een nieuwe truck zit er aan te komen !

Vlug oogsten. Morgen wordt het winter.
Ik voeg er nog enkele prentjes bij, van onderweegs in New Brunswick, Prince Edward Island en Nova Scotia, net voor de sneeuw.


SS versus R8


Confederation Bridge.


Druk druk !







Old timertjes.

Mens en dier...













Onze werkplaats...