Pagina's

zaterdag 25 oktober 2014

Terug in de Maritimes.


Via de 20 door QC.


De tijd gaat verdraaid snel ! Over exact 14 maanden is't alweer Kerstmis en 24 maanden terug was ik nog drukdoende tijdens de Halloween Custom Run in Malmedy BE. De BSCA Streetcruisers houden er op dit eigenste ogenblik opnieuw een car & bike show.
Heb daar trouwens ondervonden dat pompoenen de enige creaturen zijn met 2 driehoekige ogen!? Da's straf!!

Pompoenen nodig?



Onlangs las ik in een wetenschappelijk werk (was dat nu in zo'n saai dik boek, of in een stripverhaal?) dat mensen 1/3 van hun leven slapen. In mijn geval is dat eerder 1/2, denk ik. De voorbije nacht had weer zo'n bangelijke droom. Ik herinner me niet of het allemaal goed afliep. Moet vast ergens halverwege in slaap gesukkeld zijn...

Intussen ben ik toch weer al toverend van uit Toronto ON tot Hartland NB (= 1305 Km) geraakt in 13 rij-uren, yeeehaa! De dispatchers hebben me nu gezwind 12 uren afgeboekt. Ik probeer hier nog een paar dagen in mijn recap-uren verder te bollen, vooraleer ik mijn reset maak @ the farm. Hopelijk zijn al de documenten voor de nieuwe trekker tegen dan eindelijk in orde (dit IS dus Canada, pfffff!).

Welke truck zal het gaan worden??

Zo'n knappe Brockway??

















Of een Louisville?





















Zolang het maar een rode en een rappe is. Nu "vliegen" de collega's me voorbij, alsof hun sigaretten op zijn!





Greetings, Pappy Halloween !   ;-)


31500 bezoekers voor 200 vertelselkes...
62 dagen zonder nieuws, van Citizenship Immigration Canada...