Pagina's

woensdag 9 april 2014

De vergankelijkheid... part 2.


Had ik het al geschreven? Ik word ouder... en ben nog steeds single.


Als mensen me hier naar mijn leeftijd vragen dan antwoord ik steevast “Negenenvijftig”. Hun reactie “Wahw, gij ziet er nog goed uit! Hoe doet ge dat?”.
Een leugentje om bestwil zeker?


Gevrichten in de vingers willen soms al eens tegenpruttelen. Was decenia geleden al verwittigd da’k ooit blind zou worden, maar nooit werd er met een woord gerept over artrose.


Aantrekkelijke vrouwen worden dus jonger. Nadeel : de helft hiervan is lelijk en de andere helft lijkt zwanger. En trouwens, hoe zwanger ze er hier ook mogen uitzien, altijd een condoom gebruiken blijft de boodschap!!


Een andere vaststelling: Hier en daar kweek ik grijze haren. In m’n wenkbrouwen, in neus en oren, tussen het borsthaar en vooral een stukje lager… Dat ziet er daar best gedistingeerd uit, maar vooral toont alles groter tegen een klare achtergrond.


Gebeurt er op leeftijd ook iets met de reukzin?
Bij de toog in om het even welke Subway ruikt het alsof ze er stoemp van ondergoed en kousen aan’t bereiden zijn. Wat je er ook bestelt, sandwiches met kip, vlees of met kaas, de verse slaatjes, het smaakt allemaal eender.
Over eten gesproken : al opgemerkt dat KIP zowat het enige voedsel is dat we kunnen klaar maken en eten voor ze geboren wordt en of nadat ze geslacht is? Straf e!?


En het twijfelen dan...
Binnenkort vlieg ik voor enkele dagen terug naar Belgenland. Natuurlijk met een lage kosten maatschappij. En wetend dat die op haar beurt vliegtuigen aankocht, na een aanbesteding bij het bedrijf welk het goedkoopst kon leveren. Dat belooft weeral...

Enjoy life mannekes en LACH !