Pagina's

donderdag 3 april 2014

Back in Hartland.


Vanmorgen en dus twee dagen vroeger dan gepland de geladen traler bij de chipsboer gedropt.

Hartland, new bridge.

and Covered bridge.
Vannacht, eens voorbij Quebec City zakte de temperatuur opnieuw richting vriespunt en hoe dichter naar Hartland toe, hoe dikker de sneeuwvlokken weer werden. Een kwestie van het niet te verleren zeker?!

Dakwerkers maken een dak sneeuwvrij...

Ander opmerkelijk feit is het brandstofverbruik. In de US zomer- in plaats van hier die winterdiesel tanken zorgt er mee voor dat mijn gemiddeld verbruik gezwind met 3L/100Km is gedaald. En dit moet nog beter of lager kunnen!
Bjorn the Bear die zal het graag horen!!

Door oponthoud als gevolg van technische problemen en winterstormen bij de aanvang van deze 6500 Km trip raak ik nu even in de knoei met m'n rij-uren. Straks na middernacht kan ik verder, oost- en huiswaarts (euh...mijn  zomerspullen oppikken!?). Luc's boekhoudster mailde mij alvast positief -belasting- nieuws door en hopelijk kan ik tegelijk mijn -in garantie herstelde- Asus ophalen.

Intussen heeft een deugddoende lentezon de sneeuw verdreven.
Ik probeer alvast nog wat te slapen, achter in onze HAR yard...