Pagina's

woensdag 4 december 2013

The Big Red Team (= H&R Transport).


Mijn Big Brother Erik (met K) kon er heerlijk over bloggen en onze maat Valere was er lange jaren werkzaam. In mijn Google+ is Lyndon L. (de bekendste U.S. recruter voor de EU) dan weer druk in de weer. En ik had er op dit eigenste moment ook aan het werk kunnen zijn. Twee nachten geleden leerde ik bij de Pilot in Gary (vlakbij de geboorteplaats van Michael Jackson), in Indiana een Engelse H&R driver kennen, welke met de rechter achteroverbouw van zijn trailer tijdens het achteruit parkeren de neus van zwarte Pete lichtelijk heeft verbouwd. Ik kan er mij iets bij voorstellen : donker, moe gereden, bedremmelde spiegels, het laatste krappe plaatske,... 't Was wel effe schrikken, tijdens mijn slaap (rap rap naar buiten, in een vaal onderbroekske, blootvoets in de botinnen en al??)! Enfin, alles is keurig afgehandeld en de Pete wacht een nieuwe bumper. En neen, iets als een Europees aanrijdingsformulier kennen ze hier nog niet, LoL.


Verder doorheen Kentucky was het lekker euh lente cruisen. Genieten dus!

Vandaag, door West Virginia, is't eerder mistig herfstweer (maar in T-shirt!) over een gevarieerd parcours door de Appalachian Mountains.
Driver Valere volgt een dag achter mij, op weg naar Bethlehem (de geboorteplaats van Jesus Christ, toch?) in Pennsylvania. Val had zich de laatste reis voor z'n vakantie wel anders voorgesteld, denk ik, LoL.

Master Luke die trok zijn rood kostumeke aan om een karrevracht kerstmisbomen te gaan droppen nabij Boston.

Ik heb weer tijd zat want mag pas morgennacht lossen, op 200 miles hier vandaan...