Pagina's

dinsdag 26 februari 2013

Maandag crossdag??


Zondagavond (24/02) mijn 8 uren rust genomen op de parking van een Walmart (blijft laat open) en maandag omstreeks 5u plaatselijke tijd kon ik de reefer in Brampton droppen. Amper 3 uren later was ik alweer op de baan, richting Kingston. Da's zo'n 200 Km oostwaarts.

Kort na de noen was de reefer gelost en kon ik hem naar onze Ottawa terminal brengen, opnieuw een goeie 200 Km noord-oostwaarts. Daar stond een geladen Dry Van op mij te wachten om aansluitend op de yard in Montreal gedropt te worden. Ottawa kende ik nog niet maar de Day & Ross terminal ligt er aan de oostkant van de stad en vlak aan de snelweg. Een prima uitgangspunt voor mij (deze keer toch...). Nog eens 2 uren later kon ik de trailer droppen in Lachine. Goed gecrosst en hoog tijd voor 8 rusturen waarna mij een vracht richting oosten beloofd is, zoda'k deze maand toch nog eens reset kan maken @ the farm.



We zien het wel...