Pagina's

vrijdag 15 februari 2013

Eastern Triangle.


Waarmee heb ik deze week mijn tijd doorgebracht, na de reset in Brampton?


Op maandagochtend 11 februari ben ik hier in de buurt een geladen trailer wezen ophalen om naar onze hoofdzetel in Hartland te voeren. Een tocht van dik 1200 Km die wegens de slechte weersomstandigheden moeizaam verliep.
Nadat de trailer geleverd was kon ik dinsdagmiddag bij Brian’s Shop terecht (de garage voor C&J trucks) om mijn APU, Tripack ofte betonneuse te laten herstellen. Een kostelijke grap want naast olie- en mazoutfilter dienden ook de starter en stuurdoos (lees: hersenen) vernieuwd... Dadelijk ook de trekker een onderhoudsbeurt gegeven en ik kon weer de baan op,
Gerry had me intussen al een vracht diepvriesfritjes voor Bethlehem, PA geregeld, welke donderdagochtend geleverd mochten worden.
De woensdag was een prachtig zonnige lentedag. Droge wegen in de US en een temperatuur van zo rond de 5 graden. Heerlijk genietend bollen! (enige dagen voordien zat Master Luke hier nog vast, in een sneeuwstorm...)
Na het lossen kon ik dadelijk naar Philadelphia kachelen waar een Dry Van met autoparts op transport richting Toronto stond te wachten. Een mooie rit en via de grenspost Buffalo / Fort Erie stond ik donderdagavond en zo’n 3400 Km later weer op de yard in Brampton.


Is Valentines Day de start van het campeerseizoen in New York State?? Opvallend hoeveel caravans, campers, mobile homes en andere RV’s er gisteren op de baan waren! In elk geval, de 10 rusturen in mijn rijdend nest zitten er weer op en volgens planner John is er werk zat richting oosten (Hartland, Moncton, the Farm,...) maar heeft hij weeral geen lege reefers ter beschikking.


We zien wel...