Pagina's

woensdag 2 januari 2013

Opleiding, vervolg...


De gevoelstemperatuur lag vandaag zo rond de - 30 graden Celcius en da's ni niks.
Voor 't ogenblik zit ik weer lekker warm in m'n euh pensionnetje en heb zojuist nog enkele "exams" afgewerkt via de laptop. Morgenvroeg haalt Carl me hier op en ga'k naar de orientatiecursus bij Day & Ross waar ik de pas behaalde brevetten voor vervoer van gevaarlijke goederen kan afdrukken. Yehaa!
's Namiddags mag ik daar NOG een bijkomende roadtest afleggen. Doh!

Carl liet me ook al weten dat er voor mij een Freightliner Cascadia uit de sneeuw gegraven werd, welke nu zachtjes op temperatuur komt in "the shop". Da's hetzelfde modelletje als die waar ik op oudejaarsdag mijn rijexamen mee deed (alleen is 'm van een recenter bouwjaar en ligt er een 13 speed Eaton Fuller in).



Ik slaap hier dus morgenavond de laatate keer en vrijdag bol ik geladen en voor het eerst solo naar m'n uitvalsbasis in Moncton terug. Eens ik dan al m'n spullen in de cabine heb kan het echte werk beginnen.
Ik kijk er -al een tijdje- naar uit.