Pagina's

vrijdag 2 mei 2014

Ze zijn geland !!




Het is zover, mijn spitsbroeders Erik (met K) en John (zonder K) zijn gearriveerd! Volg het relaas door de Diesel & Dust blog te openen (link, in de rechter kolom).

De Steenweg, op een lente-ochtend, koel en kil.

Wat brengt de lente nog meer teweeg??

- de oude 10-4, vervangen door een jonge Smartphone met Zello;
- mijn trouwe Sony camera, vervangen door een recenter Canon modelleke;
- m'n stress GPS, de Cobra, vervangen door de nieuwste 720 van Rand McNally;
- mijn Asus Transformer zou na 5 weken "binnen" eindelijk opnieuw treffellijk werken.

Wildlife!

Eh? Scania?

Heb de voorbije maand, met al de tegenslagen toch nog 11,340 Miles bij mekaar gekacheld.
Vandaag 1091 Km afgelegd.  De steenweg ligt er opgevroren bij : putten en bulten, gaten in het wegdek,... Voorbij North Bay ligt er ook nog sneeuw op het land en ijs op de meren.
Morgen in alle vroegte gaat mijn rit richting Portage weer verder. Van uit de Flying J truckstop hier in Kapuskasing ON nog een 1400 kilometer te gaan. Yehaaa...
Op een goed uur tijd zijn er wel zes Day & Ross combinaties wezen tanken! Ik ben blijkbaar de enige die blijft overstaan. Geeeeuw...




Zie mekaar maar graag en geniet nog van het weekend!!


Gilli's Truckstop.