Pagina's

donderdag 8 mei 2014

Aangenaam !


Mekaar treffen in zo'n immens groot land is geen makkie maar het is ons gelukt !!
Het knuffelmoment wordt gelukkig niet wereldkundig gemaakt, LoL.

De spitsbroeders.
Herinneringen ophalen, toekomstplannen uit de doeken doen,...
Ze zijn nog geen haar veranderd en genieten hier nu al volop van al wie en wat hun pad kruist! Volg het maar mee op http://diesel-and-dust.blogspot.ca/.
Welkom gasten en wie weet waar onze wegen mekaar nog zullen kruisen (en Erik, thx voor de prentjes).

John, op visite?

Het is redelijk fris als ik maandagmiddag onze CLG yard verlaat, richting The Peg. Onderweg loopt de temperatuur nog op tot 11 graden en het is zalig zonnig bollen. Door maximum 97 Km/u te cruisen zakt mijn verbruik eindelijk naar 32 L/100Km (een nieuw record!). Bij deze snelheid is het nog net mogelijk om volop van de omgeving te genieten.

Icy...


Minder aangenaam...
Intussen heb ik weer twee olie lekkende seals ontdekt (overbrenging tussen mijn drives) met als gevolg dat de reisplannen nog maar eens aangepast dienden te worden. Tabarnac !



Veeteelt en landbouw, in Saskatchewan.

Ben nu vlakbij Regina SK op een lading aan't wachten welke oostwaarts naar Cambridge ON mag getrokken worden (geen haast en goed voor opnieuw 2750 Km). Bij de plaatselijke Volvo dealer zou ik nog vijf dagen op herstelling moeten wachten en nu, op deze manier passeer ik morgen bij een Truck Repair in Portage La Prairie MB...

Overblijksels en achterblijfsels.




Hoop doet lenen...