Pagina's

donderdag 15 mei 2014

Lente in the Maritimes.


Eindelijk is het zover!
De bodem blijkt warm genoeg. Landbouwers werken zich in het zweet om hun gronden klaar te leggen en trucks zijn meer dan druk in de weer om het zaai- en plantgoed aan te voeren.


Tijdens mijn reset @ the farm (was achttien dagen on the road) even een schroef uit Black Volvet's voorband laten opereren en haar dan bij de Kenworth-buurman afgezet om de lekkende seals te vernieuwen. Gisteren, na zes weken ook eindelijk de Asus Transformer opgehaald en vandaag terug mee naar de winkel omdat ik verschillende sites (bijv. Gmail en Blogger) niet geopend kreeg.
Morgen kan er weer voor 2 weekjes gestart worden. Daarna heel even op visite naar Belgenland.

Een KW kipperke...
Dat wordt weer wat, zo zeven uren grommen in dat vliegtuig!
Wie mag er aan het raampje zitten en wie droppen ze weer naast mij? Proberen om beide armsteunen in te palmen en te antwoorden op stomme vragen, als : Waar ga jij heen? Ah, naar Brussel, gelijk gij. Of dacht ge dat ik onderweg ergens uitstap of zo?

Oefenen met m'n steuntje, voor in de vlieger...


Intussen blijft het uitkijken naar nieuws van mijn Big Brother's Diesel & Dust blog! Yesss!