Pagina's

dinsdag 9 juli 2013

880.000 en 10.555


Gedurende het voorbije koppel werkweken was ik -naast wachten- aardig in de weer met het aanvoeren van bevroren Snow Crab, richting Boston in Massachusetts. Zo'n 100 Miles noordelijker kon er 's namiddags bij R+L Carriers steeds van trailer gewisseld worden, stukgoed voor onze Saint John terminal in New Brunswick. Dat laatste is een lekker rustig ritje, vergeleken met de hectische -verkeers- toestanden in Massachusetts. Ik vermoed dat als men daar een auto koopt men er een heus rijbewijs gratis bij krijgt. Gelukkig heb ik uit een vorig leven nog genoeg ervaring (*) met rijden-in-en-om-Parijs en die kan ik hier  goed gebruiken...



Vannacht eindelijk weer eens zalig geslapen. Geen draaiende reefer, geen betonneuse en lawaaierige aico maar gewoon een koele, stille nacht, hmmmm.
Grofweg gesteld is't hier de laatste week van 10 AM tot 10 PM zo'n 29 graadjes warm geweest! Iedereen liep te zweten en te blazen, behalve de beestjes achter in de reefer. Alhoewel... die zullen zondag wel eventjes okselvijvers gekweekt hebben, toe de motor -om nog onverklaarbare reden- voor de vierde keer uitviel tijdens die rit. Gelukkig met een oplettende dierenvriend en driver aan het stuur...

Rene van Potter??  LoL


Intussen heeft mijn rijdend nest de kaap van 800.000 Km overschreden en allerhande mankementen dienen zich aan...
Mijn blog-dagboek werd 10.555 keer bekeken en ook hier begint een en ander te slabakken (inspiratie, vakantie,...). LoL


(*) wat heet ervaring, als je al 20 jaar verkeerd bezig bent?