Pagina's

vrijdag 5 juli 2024

De tijd gaat snel!

 Het schiet op!

Gisteren, 22 dagen na de ingreep, naar "emergency" geweest om er mijn Prineo (wond-dichting-verband) te laten weg halen. Al m'n lidtekens kunnen nu -onder de zon- genezen. Heb er feitelijk weinig last van.
Vlakbij het hospitaal dan met Herman een pizza wezen halen en daar door een onbekende aangesproken. Mijn lidtekens kwamen hem bekend voor gezien hij "op rehab" met hartpatienten werkt. Volgens hem ben ik er duidelijk goed vanaf gekomen (t.o.v. veel andere patienten, waarbij functies als vingers, handen, voeten of tenen niet meer werken...). Nog volgens hem zijn er na die zogeheten covid vaccinaties opvallend veel hart-operaties te melden! Naar eigen zeggen werd hij enkele maanden op non actief gezet, wegens niet gevaxxt (volgende stap is nu zijn werkgever voor de rechtbank dagen, voor broodroof!).
Enfin... de pizza heeft gesmaakt.

Vanmorgen met Herman richting pedicure gebold want die kapotte ribbenkas laat me niet toe om lang genoeg gebukt te blijven om zelf mijn teennagels te knippen. Dát was genieten, daar bij die aziatische dametjes!
Of dat nu makkelijker wandelt ga ik dadelijk gaan merken zie!