Pagina's

woensdag 17 juli 2024

17 juli '24.

 Bij zomer hoort ook -af en toe eens- een goed onweer. Donder en bliksem en gutsende regen. Fauna en flora houden er van, mensen niet. Sommige auto's staan al meerdere dagen met volledig open ramen in de straten geparkeerd waardoor het interieur eens een euh opfrisbeurt toebedeeld krijgt...

Ann's aardbeien zijn lekker geweest en de natuur laat me weten dat de frambozentijd is aangebroken (super veel struiken, wild in de tuin én ik moet me niet zo diep bukken!).

Mijn herstel verloopt traag maar gestaag: me scheren en wassen wordt makkelijker en de dagelijkse wandelingen worden langer, zelfs mijn snelheid neemt toe.
Bukken, rekken en strekken blijven voorlopig pijnlijk... Rusten lijkt een noodzakelijk kwaad!

Omdat Québec mijn dokters en chirurgen niet rechtstreeks wil vergoeden komen de facturen nu vlotjes binnen vallen. Eén per één mag ik dan een dossiertje samen stellen en richting Québec sturen, in de hoop om na 55 dagen een percentage terug gestort te krijgen.
Het is wat het is (en ik kreeg van de federale overheid een tijdelijke ziekteuitkering geregeld)...


Omdat ik met een de-googlede Murena phone werk laat Blogger niet langer toe dat ik hier nog langer -en vanaf mijn phone- foto’s toevoeg...