Pagina's

zaterdag 6 juli 2024

Calgary Stampede...

 Vrijdag de 5de juli...

Vandaag start hier in Calgary "The biggest outdoor show on earth". 

https://www.calgarystampede.com/
Yep, de zoveelste Calgary Stampede. Nope, niet voor mij wegens veels te druk!

Mijn rijdend nest dat werd gisteren door HermAnn's zoon opgehaald en staat nu bij TSTQ in Calgary om er de problemen gevende electriciteit (solar, shore power, charger,...) na te zien én hopelijk probleemloos te laten functioneren, tegen da'k over enige weken opnieuw zelf zal mogen rijden.
Vermoedelijk typisch voor Canada: Volgens de brochure van het Kelowna Hospital mag dat na 6 weken, volgend op mijn operatie, en volgens het rapport van de dokter die de EP-test op mij uitvoerde mag ik al na 4 weken zelf sturen (en na 12 weken dan commercieel weer gaan bollen).

Ondertussen komen de eerste " medische" facturen binnen vallen en overduidelijk komt " de mutualiteit" uit Québec omzeggens nergens financieel tussen beide (geen medicatie, geen ambulance transport,...).
Ik kijk inmiddels uit naar enige tussenkomst van onze federale overheid...

Hoop doet lenen.
Toch?