Pagina's

zaterdag 29 juni 2024

Lang weekend!

 Canada Day, lang weekend, hier. De meiklokjes en seringen raken stilaan uitgebloemd.




Vandaag super zonnig (na een paar natte en heel kille dagen) en dus liet ik me naar de Farmers Market in naburig Millarville voeren. Veer Art en artusanale producten. Het verse fruit en dito groentekes worden er van uit BC (goed 4u bollen!) aangevoerd. Ook enige andere lekkere producten geproefd. Er stond zelfs een kraam met Belgian Waffles!
Of ik er de komende paar dagen naar de paardenkoers of de rodeo ga valt nog te bezien (lijkt me iet of wat te druk). Tegen dinsdag wil ik ook nog wat "papieren" klaar krijgen, om van Healtht Care enige centen retour te krijgen én de plaatselijke Walk In Clinic verwacht mijn dossier om een Family Doctor toegewezen te krijgen...

Werk aan de winkel!