Pagina's

zondag 16 juni 2024

Zondag 20 juni. Kelowna BC.

Ik beeld me graag in da'k in Scottland ben: Lichte regenval boven de Loch met de groene bergketenen op de achtergrond. Ben ook al dagen ik een kilt op de been (met of zonder ondergoed?).
Hallucinaties... daar zijn al die medicatie ook goed voor (en sommigen houden er blijkbaar van). Ik WIL gewoon eens door-slapen!
Mijn lichaam herstelt anders goed, na de zware ingreep: lidtekens, bloedwaarden, nieren en andere ingewanden, vochtafdrijving, het hart zelf,,...
Eten (of appetijt) valt nogal tegen en tel daar die vermoeidheid bij op... Misselijkmakend!
Normaal had ik gisteren het hospitaal al moeten verlaten maar dankzij dat uitgestelde onderzoek mag ik hier nog een paar dagen op mijn effen komen. Ben dus momenteel naar interessante vluchtprijzen -Kelowna-Calgary- aan't uitkijken.