Pagina's

donderdag 24 juli 2014

Destination De Pere WI


Heb mijn reset in Quebec city kort kunnen houden. Van de twee ladies welke ik daar wou bezoeken was er eentje met vakantie naar het zuiden en de andere met de truck naar het noorden, ergens in Labrador.

Goed twintig uren te vroeg sta ik nu bij mijn losadres in Wisconsin. De lading gebruikte paletten heeft er een 2000 Km lange reis op zitten en ik heb geluk want ze willen en kunnen me hier vandaag nog lossen.
Mooi reisje en prachtig weer (niet te warm overdag en heerlijk koel 's nachts). Steden als Toronto, Detroit, Chicago en Milwaukee zonder enig oponthoud gepasseerd. Enig minpuntje tot hier was het -op de kop twee uren- aanschuiven voor de Blue Water Bridge, om van Sarnia in Ontario de Amerikaanse grens over te steken naar Port Huron in Michigan. Sommige truckers passeren hier wekelijks twee keer heen en terug, waardoor ze omzeggens een werkdag onbetaald in hun cabine doorbrengen. Desbetreffende conversaties via de CB waren om van in je broek te pissen!
Anders best wel indrukwekkend om in tussentijd al die "rare" asconfiguraties onder sommige zware trailers gade te slaan!


Assen genoeg?

Van op de brug gezien...



Hier of daar zal er misschien iemand opgemerkt hebben da'k mijn pagina alweer stillekes uit dat smoelenboek gescheurd heb. Een hoog-gevoelig mens als ondergetekende, met een soms nogal uitgesproken eigenzinnige mening ergert zich dan nogal euh redelijk dikwijls aan uitspraken, spelletjes, SPAMnende huwelijksaanzoeken, ... Zal in de toekomst dus opnieuw via via en vanop meer afstand op de hoogte trachten te blijven van al die wereldschokkende gebeurtenissen. Gods werk is beter als ik een stapje opzij zet, toch?!