Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Intiem of...

... eerder In Team?    ;-)

Uit een telefoontje van Erik (met K) leer ik dat mijn spitsbroeders zich blijkbaar kostelijk vermaken, in hun respectievelijke smalle cabines, rustig achter mekaar aan crossend door dit immense continent.

Ik ben intussen blijkbaar the delivery guy voor the Atlantic Provinces geworden en daar zijn naar mijn bescheiden mening nog maar weinig euh adembenemende hartverscheurende sprookjes uit voortgekomen. Onze opdrachtgever werft steeds opnieuw Owner Operators aan en heeft omzeggens geen werk genoeg om aanwezige team- en scheduled trucks aan de waggel te houden. Op deze manier creeer je zelf een chauffeurs-verloop. Raar mannen, die Canadezen!
Ik sta alvast op wacht in onze Moncton yard, op de uitkijk naar "ander" werk...

Who's who?? Eerder deze week kreeg ik van Gabrielle, een fan uit de Elzas een prentje toegestuurd van zo'n zeven jaar terug, waarvoor dank!
Great team zo te zien en allemaal schoon volk, toch?

De Baldtons in Sanem, Luxemburg. 

De vierde man mag zich bekend maken (en zou hier niet misstaan, met bottinnen en shorts).

Zomerse groeten (zon, hagel, muggen, regen, zon,...)!!