Pagina's

zaterdag 10 augustus 2013

Wachten in Hartland...


De ongezien lange rij op werk wachtende trekkers van vrijdagochtend wordt korter. Heb dus kunnen uitslapen. Ondertussen heeft het hier zowat gans de dag geregend (strange!) maar op dit eigenste ogenblik is't alweer volop aan het zomeren.
Driver Valere heeft me enige uren geleden verlaten om richting Atlanta in Georgia te vertrekken. Ben kerjeus wat er straks voor mij over blijft...



Tijd genoeg dus om enkele Bodegemse vriendinnen te volgen en via SMS aan te moedigen, tijdens hun zoveelste Dodentocht in Bornem (B). Hopelijk is't daar niet te koud gedurende hun nachtelijke uren en houden ze hun voetjes droog... De controlepost van 85 Km komt in zicht... Zie ook http://www.dodentocht.be/.


Net terwijl er mij een heen en terugreisje Quebec City ineen gebokst wordt valt het hele satellietgedoe toch wel uit zekerst!? Ik ga alvast op baan. Zo ben ik tijdig terug om zondag eventueel richting East Coast te vertrekken... Hopelijk zonder alweer een overgewichtticket (+/- 1200kg teveel op trailerassen =  $325).

Hoop doet leNen.