Pagina's

donderdag 29 augustus 2013

Montreal, 99ste vertelselke.

Vrijdag 29/08.
Zoals vooropgesteld eindigde mijn US trip dinsdagavond in Toronto.

Spelen naast de Highway...

 De reis of betergezegd het laad- en losadres waren niet echt chauffeur vriendelijk maar voor de rest verliep alles rustig. Aansluitend kon ik woensdagnoen laden voor Montreal. Onderweg daarheen driver Valere gekruist die net richting Illinois vertrok en his master Luke aan de lijn gehad, onderweegs naar het zuidwesten van Virginia.



En ik? Ik maak mijn reset in onze Lachine yard. Dit keer niet zo uitgebreid dan enkele weken terug. Alhoewel... toeval wil dat Katty en Rik deze voormiddag in the city waren voor papieren. Op die manier konden we vanmiddag samen gaan lunchen op het terras van Le Bistro, vlakbij onze yard.
Lekker tafelen in fijn gezelschap.

Zeg nu zelf, wat is er beter dan goeie vrienden? Goeie vrienden met chocolade. (en Katty had me weer een dubbel tablet melkchocolade van Cote D'or mee gebracht.)
Als dat tafelen zo doorgaat geraak ik nooit achter het stuur van zo'n Pete 386...

Nogal onhandige opening tss spiegels en uitlaat...
Trouwens, wat deed of doet de walvis dan verkeerd? Hij zwemt de hele dag, eet vis, drinkt veel water en toch is 'm heel heel dik...


Travelin'
Travelin'




Waarom bevriest de staart van een hond nooit? Hij staat steeds boven de o. (uit : Gouden raad van Tante Kaat  Katty)    ;-)