Pagina's

donderdag 6 februari 2014

De vergankelijkheid...


Krijg regelmatig vragen over wat ik zoal doe, als ik eens niet rij.


Wel, sporten doe ik alvast niet tijdens een reset @ the farm. Voor mij geen springen, draaien en duizelen. Ik zweet veel liever zittend of liggend, in de sauna (die er hier jammergenoeg nergens te vinden is). Was een paar keer in ‘s werelds grootste truckstop, de Iowa 80, en die beschikt over enkele fitnesstoestellen maar ik vermoed dat men daar ergens geld moet instoppen om die te laten bewegen. Er was in elk geval nergens een chauffeur in de buurt van the gym te bespeuren.


Op de laptop biologie en de natuur bestuderen via Bing, houdt me uren zoet, terwijl mijn collega’s uit het Oostblok liever “live” in Moncton op zwier gaan. Zij wanen zich hier als echte oliesjeiks, met zoveel dollars op zak!


HOOTERS !

Bing neemt dan wel wat meer tijd in beslag want die zoeken het vermoedelijk eerst allemaal zelf op via Google. Doh!
Alles over vrouwen, en vooral vrouwen met vrouwen, lijkt me uitermate boeiend!
Komt goed uit want mijn hele leven al hou ik van borsten. Kleintjes of dikke, hangend of stevig, het maakt me niet uit. Voor een vent van in de zestig of voor een ventje van zes maanden, het blijft leuk speelgoed, en je krijgt het niet kapot.


Seks vergelijk ik graag met sport en eens de 50 voorbij gaat een lichaam dan, als gevolg van de zwaartekracht in combinatie met dit beroep, uitzakken. De vergankelijkheid, zeg maar! Ik heb nu zelf borsten en da’s in noodgevallen best handig.
Van de buikspieren blijft er ook weinig heel. De buik zelf daarentegen… aaagh!
Maar… goed gereedschap moet onder een afdak hangen. Of staan?? Tja, dat in onbruik geraakt gereedschap lijkt soms eerder op een banaan die al vier dagen over datum is. Genietbaar, als je echt honger hebt….


Dit maar om te zeggen da’k er denkelijk niet ga komen, met mijn schriftelijke cursus hardlopen.
Ik blijf alvast eten, tot mijn huid strak zit. Op die manier vermijd ik rimpels…



En mannekes, heel binnenkort is het weer Valentijn. Best geen chocolaatjes kopen voor de lady. Ze gaat die zowiezo toch allemaal zelf oppeuzelen, maar erger is dat het eten van chocolade een chemische reactie veroorzaakt in haar hersenen, waardoor zij zich in een opperbeste relatie gaat voelen. Gevolg: ge kunt op de koop toe ook nog fluiten naar sex!


Dream on...


Mannen hoeven geen relatie, als ze sex hebben. Bij vrouwen komt een relatie op de eerste plaats, voor chocolade.
Mannen kunnen weliswaar sex en een relatie combineren (...in twee verschillende steden...).



Enjoy life!