Pagina's

maandag 27 mei 2024

Zomer 2024.

Even testen of dees hier nog werkt, na goed tien jaren zonder vertelselkes...

Nu, van op mijn cellphone en van uit m'n Campervan: yep, "Working On Wheels" of ook wel "Workamping" genaamd heeft de (werk)plaats van Longhaul Trucker ingenomen!





Al de derde zomer op rij da'k naar "het verre westen" trek om er seizoenarbeid te gaan verrichten. Van half mei tot september, in BC, als Bus Driver/Trip Photographer voor een Rafting bedrijf in The Canadian Rockies. Aansluitend zak ik af tot in Alberta om er als Harvest Truck Driver aan de slag te gaan, tot het einde van de oogst.

Sinds een paar weken huur ik een officieel postbus adres in Alberta's Foothills en keer ik dus niet meer naar het oosten weer.

Alicht moet ik ook maar weer gaan posten op Blogger, om het winterseizoen "leefbaar" door te komen...