Pagina's

dinsdag 28 mei 2024

Let the show begin!

Nog vroeg op het -rafting- seizoen

Van de drie buschauffeurs ben ik vandaag nummerke 2 en met maar veertien klanten ben ik dus euh... ballast.

"Wat doe je, de ganse dag, in een Van, in Golden?" vragen de collega's dan. "Wandering around and eatin' ice cream" is mijn antwoord... Ik stap inderdaad véél en ga regelmatig eens ergens eten. Een mondje spaans leren doodt de tijd (Hombre!? Dos cervesas por favor...).




Onze Riverguides, na een trip, die doen eerder letterlijk aan klantenbinding: Terwijl de Drivers dan mocca's en andere warme dranken serveren, flirten onze flamboyante gidsen met hun vrouwelijke klanten. En naast de gebruikelijke fooien worden er ook wel telefoonnummers gewisseld. Tja... tourisme... vakantie... schoon volk... camping...

Enfin... Ik neem graag aan dat ons team nu volledig is: Zaterdag nestelden zich nog drie Riverguides, zijnde twee "oude bekenden" uit Costa Rica en een jonge dame uit Zuid Frankrijk.