Pagina's

donderdag 30 mei 2024

Off Duty, met Duitsers...

 Donderdag en de temperatuur stijgt vandaag van 1 naar 15 graden. Iets te kil voor de tijd van 't jaar. Toch?

Na een gezellige avond bij een ex-collega-buschauffeur en z'n vrouw, al vroeg weg uit Golden want de Highway East ging een paar uren afgesloten worden (construction). Even bij de Riverbase gestopt om er de planning te gaan bekijken, vóór ik naar een geschikte campeerplaats op zoek ging. 



Op wandel bij de rivier merkte ik een Europese truck op, het stel, duidelijk op zoek naar een campeerplaats. Enige minuten later parkeerden ze hun M.A.N bij mijn Van.

Heb wel enige "ervaring" hier en was dus trots om hen -al wandelend over de Forest Service Roads- tot twee maal toe- een Blackbear te laten fotograferen!

Het Duitse koppel -van rond mijn leeftijd- is al twaalf jaar op reis, van Europa en Afrika naar Zuid- en Centraal Amerika, nu in Noord Amerika aangeland.


Tijd nu voor een hapje en een drankje. Morgen start mijn nieuwe werkweek!

Joechoew!