Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

Sprokkels part 1






Rustige reset gemaakt @ the farm.

Gastvrouw Nancy is "op hare kop gevallen" en herstelt nu na een hersenschudding.
Master Luke is in tussentijd Rutger's Wrangler Jeep rijklaar aan't maken om mij alvast wat meer mobiliteit te bezorgen. Thanks bud!









Nog opschudding tijdens mijn reset als er een 4-wheeler van de baan raakt @ the farm.
Behalve zijn hond mankeert de bestuurder verder niks.










                               Ingehaald door een road-train... Ben ik traag of BEN ik traag??





Motards in de file...
Laveren haast nooit tussen het verkeer en behouden hun posities tussen de aanschuivernden. Straf !









          De dagen beginnen te korten. Hoog tijd om winteraankopen te gaan organiseren.


 
Haast alle nieuwe betonmixers hebben hun motor achterop, net als de meeste Posrches.


Heb vanmorgen bij een van de vele championkwekerijen in Avondale PA een lading Peat Moss gelost (= turfstrooisel). Volgens het weerbericht in mijn laptop is het hier momenteel al tien graden warmer dan in Moncton @ the farm! Motor en airco blijven dus draaien.
Vrijdgnoen en geen idee hoe of waarheen de reis van hier verder verloopt. Mijn opdrachtgever maakt zich nog geen zorgen. De eerste acht wachturen hoeft hij toch niet te betalen.

Enjoy the weekend gays!    ;-)