Pagina's

zondag 1 juli 2012

Wachten...

... op de aanvoer van "nieuw patatten" voor McCain zodat de 'big rigs' voor het uitvoeren van frietjes kunnen zorgen. Maar wegens een te koude ondergrond worden de aardappels ginder pas een maand later geplant dan hier bij ons.
Verder... blijft de kunst van het voorspellen enorm moeilijk, vooral wat de toekomst betreft.



... op de zomer, en die is er dit weekend in Halle, mét braderie en zonder geplande custommeeting of cruising. Dringend tijd dus om mijn 20-beurtenkaart van Thermen Tadema aan te spreken. Na een gezonde wandeling van zo'n 45 minuten ben ik ter plaatse. M'n vermoeide voetjes laat ik graag eens onder h(t)anden nemen in de Blub Scrub. Heeeerlijk is dat! (hoe zou dat gesabbel dan voelen, gans ondergedompeld tussen die Garra Rufa visjes?? LoL)
Heerlijk in mijnen bloterik en de thermometer in de "90° Sauna" wijst 97° aan. Da's juist goed voor 2 maal een dik kwartier lekker euh wegsmelten.
Veel water en een slaatje met geitenkaas en honing houden mijn gewicht redelijk op peil. Daarna wordt het tijd om eventjes de binnenkant van m'n oogleden te gaan controleren. Ben vandaag de enige kletskop op de ligweide en beoefen dus monokini op een hoger niveau! Enfin... geruime tijd later schiet ik wakker met -wat later zal blijken- een verbrande rug. Afkoelen in het koude buitenbad is werkelijk zalig en enkele baantjes trekken kan geen kwaad, voor zo'n euh sportief lichaam (waar is het toch foutgelopen bij de walvissen??)

openingsuren


... op de bus, die me laat op de namiddag terug richting 't stad voert. 't Is het begin van de solden en da's goed merkbaar in de overvollen winkelstraten...
Een optreden van Dikke Swa and the Weight Controllers (eh?) daar pas ik voor. Mijn lichaam schreeuwt om drank (na die sauna's). Dat wordt oppassen, want alcohol halveert je leven (maar je ziet dubbel zoveel!). Mijn plaats is dus meer ergens achter de Basiliek, iet of wat zwoeler, pikanter, bij Enjoy en bij Chupito. 

... op nieuws van "the D&R recruter" en gezien het vandaag '1th of july' ofte 'Canada-Day' is kan dat nog wel even uitlopen... Luc vertrekt op dit eigenste moment richting Jacksonville, Florida. In verschillende staten van Midden America waar hij passeert heerst er momenteel noodweer en woensdag vieren z'er de '4th of july'. Hij is dus nog lang niet terug! (waarop wacht de 'Canadikken' om zelf eens 'e vertelselke' te schrijven?)



;-)