Pagina's

zaterdag 20 december 2014

Twee jaren vlogen voorbij.


Service New Brunswick, Sussex, en op de late namiddag van de laatste dag van 2012 behaalde ik mijn Class 1 rijbewijs. Ben hier dus aan mijn derde winter begonnen, op dit grote continent.
Warme kousen mogen niet ontbreken bij zo'n verjaardag. Heb dus mijn Witte een stel AutoSock for trucks cadeau gedaan. The simple solution, gelijk ze hier zeggen.



Andere opmerkelijke feiten :

- Barre wintertoestanden weerhouden lifters niet om gepakt en gezakt door dit immense continent mee te reizen.

- Wij (Canadese truck drivers) zijn ook onderhevig aan de Amerikaanse regelgevingen en eerder deze week schrapte ene president Obama eigenhandig enkele regeltjes uit de rij- en rusttijdenwet welke amper een half jaar nieuw waren. Theorie (denkers) en praktijk (doeners) liggen soms ver uit mekaar... De kans op vergissingen -en dus ook overtredingen- verkleint weer, yehaa!

- Elke dag van de voorbije 3 weken dat ik tussen Toronto en Halifax over de Transcanada Highway bol, kom ik minstens 1 nieuwe MAN truck (chassis - cabine, 6x6) tegen, op transport gezet in westelijke richting (wie weet waar heen??). Goe bezig MANnekes!?


Het lijkt hier stilaan op de Playboy maar dan zonder bloot! En dus bij gebrek aan euh spannende avonturen sluit ik met dit vertelselke officieel deze blog af.
Goed twee derden van mijn volgers leggen er zich bij neer. Voor de overige twee derden... ben ik nogsteeds makkelijk volgbaar en actief via mijn pagina op Google+ en verder blijft Van's Canada Drive voorlopig ook gewoon leesbaar, deelbaar en dus open.
Ik dank u voor uw'aandacht.


De play-boy??


Ho ho how, 2015 zal maar 1 keer passeren. Geniet er dus van!





Yup Rudolph, yup !